|
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
Fort Hood Shooter Muslim Convert
At Fort Hood today, 12 people were killed and at least 31 wounded. Two suspects have been taken into custody and one Major in the Army who was a Muslim convert has been shot dead. He had repeatedly expressed his displeasure at the war in Iraq and the military. He was set to be deployed to Iraq. MSNBC reported at 4:30 p.m. that the shooter was identified as Maj. Malik Nadal Hasan, age 39, according to The Leaf Chronicles. Islam staat voor vrede, zegt men, maar waarom zijn die moslims dan zo geweldadig en agressief, of hoort dat ook bij vrede? |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Let op mijn woorden ! De islam zal de grote katalysator worden voor het wereld-conflict, dat ons te wachten staat |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Verschrikkelijk dat de soldaten die uitgezonden worden naar brandhaarden en oorlogsgebieden, in hun eigen land, op hun eigen basis niet veilig zijn.
|
|
|
|||
|
|||
|
Niemand weet op dit moment of het een soldaat is die doorgedraaid is
of dat er andere motieven aan zijn daad ten grondslag liggen. Overigens was het een lid van de medische verzorging een psychiater of psycholoog met de rang majoor. |
|
|
|||
|
|||
|
... en u zult er alles aan doen om dat ook waar te maken. Sterker nog, u verheugt zich erop, nietwaar ?
|
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Ach sufferdje, je heb ook helemaal geen notie van hoe in de wereld de processen van oorzaak en gevolg verlopen. Dat zijn vrijwel onzichtbare krachten die door millioenen mensen teweeg worden gebracht en tenslotte hun eigen ontwikkelingsgang bepalen. Uit de hand lopen noem je dat. En de mens schept zo zijn eigen ongeluk. Maar moet ik daarom treuren ? Integendeel; wie lacht niet, die de mens beziet ???!!!! |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Gaan we nu ook bij elke doorgedraaide tiener in de VS of Duitsland sarcastisch roepen 'het christendom staat voor vrede'.... Ik heb de vraag wel vaker gesteld aan mensen die denken dat Islamieten agressiever zijn dan anderen. Waar denk je langer te overleven... in een achterbuurt van Teheran of in een achterbuurt van een willekeurige zuid-amerikaanse stad waar het stikt van de zogenaamde christenen? Je bent zo gefocust op moslims dat je niet meer waar kan nemen dat aggressief gedrag werkelijk overal voor kan komen en dat dit niet afhankelijk is van je godsdienst. Goed... ik vertel dit tegen beter weten in. Het zal wel weer oor in, oor uit gaan.... alleen als het woord moslim ergens in voorkomt wil het blijven hangen.... |
|
|
|||
|
|||
|
Een doorgedraaide psychiater. Gek geworden door de verhalen van militairen over Irak. Maar ja, als ie maar een arabische naam heeft, dan kan er weer lekker getrapt worden, nietwaar?
|